תוכנית עסקית לתמ"א 38

תוכנית עיסקית

להרחבת פעילות לחברה מובילה בתל-אביב

לתמ"א 38

 

הנדון: הצעה והזמנה לשותפות בפתיחת חברה או קבוצת משקיעים

לתמ"א 38 בתל_אביב בשכונות צפוניות

הצעה זו מועלת בפנייך כדוגמת מכתב שנשלח למנכ"ל חברת בניה.

א.     הייזם, מור גבי, מור נדל"ן הינו הבעלים של מור בניה, חברה/עוסק מורשה. החברה בבעלותי הינה המתחרה הראשי של עיריית תל-אביב עזרה ובצרון המשפצת בניינים בתל אביב. מספר 1 בשיפוצי בניינים בתל-אביב. החברה שיפצה עד כה כ-220 בניינים באזור תל-אביב והסביבה ולקחה נתח של כ 30 % מהייקף העבודה של עיריית תל אביב עזרה ובצרון.

ב.      בשנתיים-שלוש האחרונות ירד כל האחרונות ירד כל נושא השיפוצים בכ-70% והפך לדרישה לתמ"א 38. בעלי הבתים, הדיירים וועדי הבתים אינם מוכנים להוציא סכומי כסף לשיפוץ הבניין גרידא ומעוניינים בתמ"א 38 על חשבון היזם שישפץ את הבניין ובתמורה יקבל זכויות בניה על הגג. במצב זה נכנסתי לענף התמ"א 38.

 

חברתי עומדת מול גל פניות חסר תקדים בהיקפו באזור תל-אביב צפון ומרכז. אין בניין שני שלא עובר דרך חברתי, מור בניה בכל אזור תל אביב.

 

ג.       חבר יקר, בשל סוג היקף ושיטת הפרסום והאינטרנט, התחרות מול עזרה ובצרון. מכן אפשר לומר שהשם המוביל כיום והדומיננטי ביותר אחרי עיריית תל-אביב, עזרה ובצרון, זה השם של חברתנו, "מור בניה".

 

ד.      כמות הפרויקטים המגיעים ועוברים דרכנו אינה פחותה ואף עולה בהיקפה על הפניות לרוב היזמים, כולל עיריית תל-אביב.

 

 

ה.      מבט קצר באינטרנט מלמד כי במקום הראשון בדף הגוגל בנושא 100 מילים מפתח שקשורות לשיפוץ בניינים חיצוני, חיזוק עמודים, שיפוץ חיצוני לבניינים, שיפוץ בניין, חיזוק בניין נגד רעידות אדמה, קבלנים לשיפוץ וחיזוק בניינים ועוד, 100 מילי בהן האתר שלנו הינו האתר המוביל Renovations.co.il הוא שם האתר שלנו.לכן את הנושא הזה אני מוכן להמיר את כל האתר לנושא תמ"א 38. קרי שינוי והסבה ממשית ומעבר חד לתמ"א 38שכבר התחלנו. ממהאתר הנ"ל מעביר כ 500 לידים לקוחות בחודש.

 

 

ו.        בשנה האחרונה, 2013-2014, קיבלנו כ-1200 פניות מוועדי בתים, בעלי בניינים ומאנשים פרטיים באזור תל-אביב. עשיתי החלפות והעברות פרויקטים ליזמים למשקעים ובודדים. אני לבדי אינני מסוגל לבצעה 20 תמות כאשר בצנרת עוד עשרות לעתיד.

 

 

ז.       הפרסום הטוב ביותר אתרי האינטרנט שנותן תוצאות מעולות, הינו חלוקת פליירים, עלונים, ברמה גבוהה מאוד, עם פרזנטציה ומצגת צבעונית לתמ"א 38 שמבצעת את העבודה על הצד הטוב ביותר שכיום אני מבצע.

 

 

ח.      אין בניין שני היום בתל-אביב שבעלי הבתים והדיירים אינם מעוניינים בתמ"א 38. אמנם ישנם בתים מבושלים ויש בניינים שעדיין מדשדשים, אבל עם הזמן כמובן, מגיעים להסכמות בחלקם של הבתים. תפקידי המנצח בשטח. כאשר אני ניפגש עם רב המתחרים לפעמים בכניסה לבניינים. אומר זאת כך: השיווק זה המקצוע שלי. בניין שכינס ישיבה ובו השתתפתי, יהיה, בסיכוי גבוה שלנו. הידע, היחס, ה נימוס, ההקשבה, מערכת העצבים המשומנת שלנו, מול וועדי הבתים, זו תפקיד החברה שלנו.

 

 

ט.     ולעצם העניין. אנו מעוניינים בשותף אסטרטגי, בעל כח השקעה, שביחד נעמיד תשובה מנצחת, עם כח שיווק ופרסום , כאשר המשרד והמזכירות עומדים לרשות השותפות. כל הטלפונים והפניות יגיעו ישירות למשרדים. אני בתוספת סוכנים נטפל בסגירת עסקאות מבושלות, המזכירות תבדוקנה מי הם הבניינים הרציניים. אנו מאמינים שעד שנת 2017 שים לב !!! נוכל להיות בעלים של כ-50-70 תמ"אות בתל-אביב. אין לנו ספק בכך. 5-6 דירות על כל גג בתל-אביב, חשבון פשוט ילמד על היקף הפרויקטים. קיימים גגות בצפון תל-אביב של בתים בני 3 קומות, המאפשרים להוסיף 2.5 קומות, משקיפות לים או לשדרה או לרחוב שקט. הדירות בתל אביב שוות יותר מכל עיר אחרת. לנו כמובן העדיפות והרווח ללא ספק מתאימים ביותר לתל אביב. עד כה עבדנו עם גורמים שונים באחוזים או בקבלת חלקי העיסקה (ברכוש) או בעמלה. כיום אני מעוניין להתחבר לגוף אחד חזק, שמאמין בנושא וחברתנו יכולה להיות העסק היחיד והחזק שביכולתו לתפוס את הגל הנקרא תמ"א 38. כל עשר שנים יש רעיון של עסק שהוא גל שחולף. מי שמזהה את הגל הנ"ל וקופץ על הרכבת בזמן הוא היזם והמשקיע המבריק. דווקא בימים אלו תל אביב הזדקנה הדיירים מקבליםבניין חדש ומשופץ ברחבי העיר עשרות דוגמאות. והדבר נוראה לעיין בברור ומושך את ועדי הבתים היום יותר מהר.

 

 

  1. תוכנית עיסקית לפרסום והרחבת העסק לתמ"א 38 בתל אביב. שינוי האתר שלנו שמוביל בגוגל במקום הראשון בישראל בשיפוצי בניינים. קרי אנו מעבירים את האתר לידי המשקיע ונותנים את האתר של השיפוצים שיעבור למהפך להסבה לתמ"א 38 המיקום השם והיתרון מול כל המתחרים עד היום האתר כמו שהוא עשה עבודה מעולה, והביא עימו מאות ואלפי פניות. אבל הגיע הזמן להסבה לתמ"א 38.
  2. פרסום כל העיר בקטלוג מנצח !!
  3. שימוש בPPC- בגוגל קודם ממומן.

 

  1. חלוקת כ-2 מיליון פליירים, עלונים ברמה גבוהה ביותר בכל תל-אביב רבתי במשך כ-12 חודש. זו הכמות למרוח את תל-אביב 12 פעמים בשנה בתדירות של כל חודש במאתיים אלף עלונים.
  2. 12 חודשים כל חודש 200,000 עשיתי את זה בעבר, עובד מעולה !

 

  1. פרסום ברדיו ג'ינגל שהכנתי בכל התחנות של תל-אביב רבתי אפשר להתרחב לגוש דן.

 

 

ידיד יקר, בעניין השאלה החשובה האחרונה האם יש משהו חם למחר, קרי פרויקט למחר ,תשובתי היא שבחודש הבא נתחיל את הקומפיין החדש. עד היום העברתי את כל הפרויקטים, כפי שהסברתי בתוכנית זו. לכן אני מציע שלא כדאי כאסטרטגיה שוב שנתמקד בפרויקט בודד בלבד.זה לא הרעיון !!לכן אבקש להוביל אותך למייזם רעיוני של השותפות ותתמוקד איתי לכל הרעיון שיוביל אותנו להצלחה. ראיה חדשה שיש לה כח יצירה לעשרות תמאות 38. כי ככה נשלים את הרעיון. בדרך זו של השותפות שנקים,נצליח לטפל בכל אותם עשרות פרויקטים תחת החברה החדשה. עד כה העברתי פרויקטים בצורה של בודדים, ואני לא רוצה לחזור על השיטה הישנה של ביצוע פרוייקט בודד עם שותף או ייזם. זו היא התוכנית הטובה שקיימת היום בשוק, אני כבר ביצעתי אותה בעבר וכרגע מעוניין לשדרג אותה בגדול. שים לב , הפוטנציאל אדיר לתל אביב במיוחד. אנחנו בביטחה נכבוש את שוק הנד"ן לתמ"א באזור תל אביב. לאור הניסיון שלי, אין לי ספק בכך.

אשמח להפגש איתך בהקדם

 

מנכ"ל מור בנייה

גבי מור